Napisal/-a dragan » 22 nov 2012, 20:30
iztok je napisal/-a:dragan je napisal/-a:Ni tako mimo to vprašanje, pri videu obstajata dve struji, 30-60 fps in 24-25 fps. Prva je idealna za broadcasting, druga pa poskuša replicirati kinematografski look. Načeloma je možno iz več posnetkov ekstrahirati manj, brez izgube kvalitete, to obvlada npr. program Cineform Neoscene. Obratno ne vem če gre in če to ima kakšen smisel.
Daj se zresni... Ali pa kaj preberi....
24 p se uporablja takrat, ko hočeš videofilm kasneje prepisati na filmski trak!
30p in nadgradnja 60p izhajata iz ameriškega NTSC standarda, kjer se uporablja 29,97 sličic na sekundo
25p je PAL format, natančneje je razvit iz pravega PALa, ki je 50i
50p se uporablja v Evropi za pravi HD
ekperimentirajo pa še s formati 72p, 120p, BBC se trudi v laboratorijih s 300p
Ne razumem kaj si hotel povedati, s tem hm, profesionalnim prispevkom v wikipedia slogu. Napisal sem, da 24 in 25 fps replicirata kinematografski look. Ti trdiš, da se uporablja takrat, ko hočeš video "prepisat" na filmski trak. To je eno in isto. Vseeno je če snemaš 24 ali 25 fps, ker se oboje da skonvertirati za film.
Velika večina končnega materiala v broadcastingu (na televiziji) ima 30 fps in "samo" 720p. Snema se seveda z najvišjo možno kvaliteto. Poglej si enkrat reklame na kakem HD kanalu, boš videl o čem govorim. Prvič slišim za 72p, 120p, in 300p. Očitno nisem tako napreden kot ti.
Lahko pa poskušaš prijazno odgovoriti na gregovo vprašanje o konvertiranju, ker si očitno tako poln videofilmske modrosti.
Zadnjič spremenil
dragan, dne 22 nov 2012, 20:41, skupaj popravljeno 1 krat.
PENTAX K-3 Mark III, K-3, K-30, K20D, K-S1, K-r, K-x, X-5
LIMITED DA15 ED AL, DA21 AL, DA35 Macro, DA40, DA70, D FA100 Macro WR
DA35 AL, DA50, DA 18-55 AL WR, DA 18-135 ED AL [IF] DC WR, DA 55-300 ED
SIGMA DC 8-16 HSM, DC 17-70 HSM, DG 70-200 HSM II, DG 50mm f1,4 HSM
PENTAX AF-540 FGZ, O-GPS1, VM 6x21 WP RICOH THETA S+V, WG-M1+M2