K-5 II

debata o DSLR aparatih Pentax - od prvega Pentax istD do najnovejšega Pentax K-5 ....

Moderator: TakumarKid

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a greg » 22 nov 2012, 10:50

Pojavil se je test na: http://www.dxomark.com/index.php/Public ... -it-s-done . Zelo dobri rezultati za K5II, vendar nisem zasledil podrobnosti o Af.
Na Youtubu je nek uporabniški test Af v slabih svetlobnih pogojih, vendar ni narejen znanstveno.

iztok je napisal/-a:Evo, se oglašam kot profi s področja videa... tukaj ni nič novega... še vedno nimajo 50p kar je za video danes nuja... meni za reklame 25 ali 29,97 sličic ne zadošča.... Čakam :cry:
Za tisto kar pa rabi Aleš je pa izboljšava izjemno pomembna. Glede na to, da dosti projektov delamo skupaj (jaz video on foto) ga popolnoma razumem. Zanj to ni minorno. Ker to dela za naročnika in ne za veselje....

Mogoče bolj spada v drugo temo. Zanima me, če pri videu obstaja kakšen software, ki covertira(?) posnetek iz enega formata v drugega. Ali pa da recimo iz dveh sličic ustvari še eno dodatno na principu multipleexposure- , da iz 1. in 2. naredi eno vmes, ki ima posledično motion blur. Se pravi, da umetno naredi vmesne sličice in če ima to sploh kakšen smisel, glede kvalitete, ki bi nastala?

Drugače pa super za obetavne podatke o ostalih nadgradnjah K5II. :)
lp
Uporabniški avatar
greg
 
Prispevkov: 1641
Pridružen: 24 jan 2011, 16:58

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a dragan » 22 nov 2012, 12:20

greg je napisal/-a:Mogoče bolj spada v drugo temo. Zanima me, če pri videu obstaja kakšen software, ki covertira(?) posnetek iz enega formata v drugega. Ali pa da recimo iz dveh sličic ustvari še eno dodatno na principu multipleexposure- , da iz 1. in 2. naredi eno vmes, ki ima posledično motion blur. Se pravi, da umetno naredi vmesne sličice in če ima to sploh kakšen smisel, glede kvalitete, ki bi nastala?

Drugače pa super za obetavne podatke o ostalih nadgradnjah K5II. :)
lp


Ni tako mimo to vprašanje, pri videu obstajata dve struji, 30-60 fps in 24-25 fps. Prva je idealna za broadcasting, druga pa poskuša replicirati kinematografski look. Načeloma je možno iz več posnetkov ekstrahirati manj, brez izgube kvalitete, to obvlada npr. program Cineform Neoscene. Obratno ne vem če gre in če to ima kakšen smisel.

Drugače pri videu pogosto rabiš transkoderje, to so programi, ki konvertirajo med različnimi videoformati oz. kodeki. Eden najboljših tovrstnih programov je MPEG Streamclip, ki je free in na voljo za vse operacijske sisteme.
PENTAX K-3 Mark III, K-3, K-30, K20D, K-S1, K-r, K-x, X-5
LIMITED DA15 ED AL, DA21 AL, DA35 Macro, DA40, DA70, D FA100 Macro WR
DA35 AL, DA50, DA 18-55 AL WR, DA 18-135 ED AL [IF] DC WR, DA 55-300 ED
SIGMA DC 8-16 HSM, DC 17-70 HSM, DG 70-200 HSM II, DG 50mm f1,4 HSM
PENTAX AF-540 FGZ, O-GPS1, VM 6x21 WP RICOH THETA S+V, WG-M1+M2
Uporabniški avatar
dragan
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 08 nov 2009, 18:55

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a Giklab » 22 nov 2012, 15:32

A lahko se eno glede AF? Bi bilo mozno, da se spravi skupaj K-5 1 in 2 in testira, ali ima nov sistem manjse AF tocke? Verjetno je ravno to najvecji problem za tiste, ki uporabljate objektive z veliko zaslonko.
Giklab
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: 16 apr 2012, 18:09
Kraj: Miren

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a iztok » 22 nov 2012, 15:41

dragan je napisal/-a:Ni tako mimo to vprašanje, pri videu obstajata dve struji, 30-60 fps in 24-25 fps. Prva je idealna za broadcasting, druga pa poskuša replicirati kinematografski look. Načeloma je možno iz več posnetkov ekstrahirati manj, brez izgube kvalitete, to obvlada npr. program Cineform Neoscene. Obratno ne vem če gre in če to ima kakšen smisel.


Daj se zresni... Ali pa kaj preberi....
24 p se uporablja takrat, ko hočeš videofilm kasneje prepisati na filmski trak!
30p in nadgradnja 60p izhajata iz ameriškega NTSC standarda, kjer se uporablja 29,97 sličic na sekundo
25p je PAL format, natančneje je razvit iz pravega PALa, ki je 50i
50p se uporablja v Evropi za pravi HD
ekperimentirajo pa še s formati 72p, 120p, BBC se trudi v laboratorijih s 300p
Pentax K-50, K-r, K100D, Pentax ZX-7, Tamron AF 70-200mm f/2.8 Di LD IF Macro, Tamron 17-50 mm F/2,8 XR Di II LD, Sigma 18-250 OS HSM Macro, PENTAX-DA 50mm F1.8, WR PENTAX-DA 18-55mmF3.5-5.6AL WR, Pentax SMC-DA 18-55, Pentax SMC-FA 28-80, Tamron AF 18-200mm XR Di II LD, Mamiya 135 EE, Metz mecablitz 52 AF-1 digital, Pentax AF-360 FGZ, Pentax AF-220, Raynox DCR-250,...
Uporabniški avatar
iztok
 
Prispevkov: 588
Pridružen: 07 maj 2009, 06:16
Kraj: medvode / zbilje

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a Giklab » 22 nov 2012, 19:56

Pentaxon, a lahko sprobas, do kod (v VF-ju) grejo dejanske AF krizci? Na enki so bili kar precej veliki (naredi mrezo cez tocke in oznaci sredisca med oznacbami v VF-ju in jih dobis) in me zanima, a so jih zmanjsali.
Za narodov blagor, ce se ti da seveda. :)
Giklab
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: 16 apr 2012, 18:09
Kraj: Miren

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a Giklab » 22 nov 2012, 20:08

Saj ni za pipetkanje, v mislih imam bolj nekaj v stilu: Ce so manjse, jih bo v prihodnje vec.

PS pa tudi bolj natancen AF pri 'hitrih' objektivih.
Giklab
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: 16 apr 2012, 18:09
Kraj: Miren

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a dragan » 22 nov 2012, 20:30

iztok je napisal/-a:
dragan je napisal/-a:Ni tako mimo to vprašanje, pri videu obstajata dve struji, 30-60 fps in 24-25 fps. Prva je idealna za broadcasting, druga pa poskuša replicirati kinematografski look. Načeloma je možno iz več posnetkov ekstrahirati manj, brez izgube kvalitete, to obvlada npr. program Cineform Neoscene. Obratno ne vem če gre in če to ima kakšen smisel.


Daj se zresni... Ali pa kaj preberi....
24 p se uporablja takrat, ko hočeš videofilm kasneje prepisati na filmski trak!
30p in nadgradnja 60p izhajata iz ameriškega NTSC standarda, kjer se uporablja 29,97 sličic na sekundo
25p je PAL format, natančneje je razvit iz pravega PALa, ki je 50i
50p se uporablja v Evropi za pravi HD
ekperimentirajo pa še s formati 72p, 120p, BBC se trudi v laboratorijih s 300p


Ne razumem kaj si hotel povedati, s tem hm, profesionalnim prispevkom v wikipedia slogu. Napisal sem, da 24 in 25 fps replicirata kinematografski look. Ti trdiš, da se uporablja takrat, ko hočeš video "prepisat" na filmski trak. To je eno in isto. Vseeno je če snemaš 24 ali 25 fps, ker se oboje da skonvertirati za film.

Velika večina končnega materiala v broadcastingu (na televiziji) ima 30 fps in "samo" 720p. Snema se seveda z najvišjo možno kvaliteto. Poglej si enkrat reklame na kakem HD kanalu, boš videl o čem govorim. Prvič slišim za 72p, 120p, in 300p. Očitno nisem tako napreden kot ti.

Lahko pa poskušaš prijazno odgovoriti na gregovo vprašanje o konvertiranju, ker si očitno tako poln videofilmske modrosti.
Zadnjič spremenil dragan, dne 22 nov 2012, 20:41, skupaj popravljeno 1 krat.
PENTAX K-3 Mark III, K-3, K-30, K20D, K-S1, K-r, K-x, X-5
LIMITED DA15 ED AL, DA21 AL, DA35 Macro, DA40, DA70, D FA100 Macro WR
DA35 AL, DA50, DA 18-55 AL WR, DA 18-135 ED AL [IF] DC WR, DA 55-300 ED
SIGMA DC 8-16 HSM, DC 17-70 HSM, DG 70-200 HSM II, DG 50mm f1,4 HSM
PENTAX AF-540 FGZ, O-GPS1, VM 6x21 WP RICOH THETA S+V, WG-M1+M2
Uporabniški avatar
dragan
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 08 nov 2009, 18:55

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a iztok » 22 nov 2012, 20:40

dragan je napisal/-a: Filmarji so včasih malo čudni ljudje, ne vem pa v katerem svetu živiš ti.


jaz že precej let živim v filmskem in video svetu... in sem za to tudi certificiran... in moje/naše reklame se predvajajo v HD tehniki tudi na svetovnih televizijah... tisto o čudnih ljudeh bom pa preslišal...
Pentax K-50, K-r, K100D, Pentax ZX-7, Tamron AF 70-200mm f/2.8 Di LD IF Macro, Tamron 17-50 mm F/2,8 XR Di II LD, Sigma 18-250 OS HSM Macro, PENTAX-DA 50mm F1.8, WR PENTAX-DA 18-55mmF3.5-5.6AL WR, Pentax SMC-DA 18-55, Pentax SMC-FA 28-80, Tamron AF 18-200mm XR Di II LD, Mamiya 135 EE, Metz mecablitz 52 AF-1 digital, Pentax AF-360 FGZ, Pentax AF-220, Raynox DCR-250,...
Uporabniški avatar
iztok
 
Prispevkov: 588
Pridružen: 07 maj 2009, 06:16
Kraj: medvode / zbilje

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a dragan » 22 nov 2012, 20:45

iztok je napisal/-a:
dragan je napisal/-a: Filmarji so včasih malo čudni ljudje, ne vem pa v katerem svetu živiš ti.


jaz že precej let živim v filmskem in video svetu... in sem za to tudi certificiran... in moje/naše reklame se predvajajo v HD tehniki tudi na svetovnih televizijah... tisto o čudnih ljudeh bom pa preslišal...


Sem predvsem fotograf, poznam pa eno par filmarjev, takih pravih, s pravimi šolami in konkretno filmsko kilometrino. Vsi po vrsti so čudaki in to tudi priznajo.

Tisto izjavo, ki si jo citiral vzamem nazaj, oz. sem jo vzel nazaj, ker se mi je zdelo, da je na osebni ravni in nepotrebna.
Zadnjič spremenil dragan, dne 24 nov 2012, 11:15, skupaj popravljeno 1 krat.
PENTAX K-3 Mark III, K-3, K-30, K20D, K-S1, K-r, K-x, X-5
LIMITED DA15 ED AL, DA21 AL, DA35 Macro, DA40, DA70, D FA100 Macro WR
DA35 AL, DA50, DA 18-55 AL WR, DA 18-135 ED AL [IF] DC WR, DA 55-300 ED
SIGMA DC 8-16 HSM, DC 17-70 HSM, DG 70-200 HSM II, DG 50mm f1,4 HSM
PENTAX AF-540 FGZ, O-GPS1, VM 6x21 WP RICOH THETA S+V, WG-M1+M2
Uporabniški avatar
dragan
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 08 nov 2009, 18:55

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a adminko » 22 nov 2012, 20:49

Dajmo se držati tem teme K 5 II/s ali vsaj delno tem povezanih z njo, filmarje pa pustimo za debato ob "pivu" ;)
Uporabniški avatar
adminko
Globalni moderator
 
Prispevkov: 955
Pridružen: 24 nov 2011, 18:13

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a dragan » 24 nov 2012, 11:24

Če se povrnem nazaj na K-5 II, tista opcija brez AA filtra je zanimiva čeprav je vprašanje ali jo bodo kupci razumeli. Razlika v ločljivosti je izdatna, toda z ceno dodatnega procesiranja, ki bo (ponekod) moralo nadomestiti AA filter. Vsekakor je to zanimiva opcija, Pentax se je odločil za nekonvencionalno pot in si s tem zagotovil uporabo že znane tehnologije (znanega senzorja).

Pri videu žal ni nobenih sprememb, še vedno smo pri 1080/25p, 720/30p/25p in Motion JPEG kodeku v AVI kontejnerju. Očitno bo treba počakati na novo generacijo. Da Pentax dela na tem se vidi že z odličnim videom pri K-01.
PENTAX K-3 Mark III, K-3, K-30, K20D, K-S1, K-r, K-x, X-5
LIMITED DA15 ED AL, DA21 AL, DA35 Macro, DA40, DA70, D FA100 Macro WR
DA35 AL, DA50, DA 18-55 AL WR, DA 18-135 ED AL [IF] DC WR, DA 55-300 ED
SIGMA DC 8-16 HSM, DC 17-70 HSM, DG 70-200 HSM II, DG 50mm f1,4 HSM
PENTAX AF-540 FGZ, O-GPS1, VM 6x21 WP RICOH THETA S+V, WG-M1+M2
Uporabniški avatar
dragan
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 08 nov 2009, 18:55

Re: K-5 II

OdgovorNapisal/-a ploski4 » 24 nov 2012, 12:08

@giklab: AF točke so popolnoma enake.
ploski4
 
Prispevkov: 1716
Pridružen: 02 maj 2009, 12:40

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Pentax - DSLR

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov

cron